علی فرجی | یادداشت های من

𝓐𝓵𝓲 ℱ𝓪𝓻𝓪𝓳𝓲

علی فرجی | یادداشت های من

𝓐𝓵𝓲 ℱ𝓪𝓻𝓪𝓳𝓲

علی فرجی | یادداشت های من

My favorites:
1 ) Larva & SpongeBob ♥
2 ) Physics
3 ) Chemistry
4 ) Computer & programming

روز معلم مبارک !

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ
روز معلم مبارک !

سپاسگزار همچون معلمی هستم که اندیشیدن را به من آموخت نه اندیشه ها را . . .
از تمامی زحمت کشان مدرسه امام خمینی (ره) سراب از همینجا (big grin) تشکر میکنم.love strucklove struck
  • 𝓐𝓵𝓲 ℱ𝓪𝓻𝓪𝓳𝓲

12 اردیبهشت

روز معلم

روز معلم مبارک

معلم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی